Thursday, January 6, 2011

how I met Mr.Nestum =]

Bile da belek² alik entry, aku pasan yg aku ta sebut kesah aku dan dia.
Caner kitorunk kenal. hik².
Well, here goes nothing. =]

on 11th of August 2010,

tarikh arini ptama puase ni, hari keramat Allah bukekan ati en.capix tok trime aku. Kitorang kenal lam facebook, die start chat ngn aku bile die ade peluang nak on9 sbb die jarang sgt on9. =] (tarikh sesi usha mengusha neh aku lupe suda~)

From the moment die usha², aku komen² pics die, cenggitu la lebey kureng. Pastu, die mitak no tepon, ms tuh pkir cam taknak bg, but he insist, aku pown bagi la kecuali dua no terakhir. Ahak! Tup², die miskol. Shocking! "Die ni bomoh kew, mane tawu number akuh neh".

Bile da lame kenal, aku tanye, how did he get my full phone number, die story la kat aku yg kwn die bagi. Member die tu laks dpt ms aku ade komplikasi cket lam facebook. Heeee, NO, of course die bukan BOMOH~ hahaha.

Then, 1st time date, aku rempit ngn member pegi pantai geting, Tumpat. Hang out kejap je, pastu balik. 1st impression aku "Ensem mamat ni". Pakej la dapat kenal dak ensem ni. Like²! (adeh, gediks suda~)

Hang out, dating a couple of times. and today, we've been dating for 4 months, Alhamdulillah. Walaupun ade masa kitorg gado sakan sampai nk clash, kami tetap kuat sbb die pandai kawal situasi. From today onwards, i'll do my best for him. (:


Raya 2010, aku ngan Amy sempat braye ke rumah die kat pengkalan nangka, Tumpat.
Meet his parent, ckp ngn Umi, tgk Abah dari ja0. hik².
Sempat gaks posing ngan adek die, afifah. =]


Semoga Kebahagiaan akan menjadi milik Kami

4 comments: