Thursday, March 31, 2011

+ Annual Dinner +

So!
hidup aku da tungang terbalik bile Madam Rossa gtaw, aku kne jadi Master of Ceremony utk annual dinner nanti. lam ati neh da berdebar tahap gaban sbb aku risau, aku xreti ckp KL ni. haha. tp tersudut jauh lam ati aku, ada excitement sbb aku mmg suke jd MC ni, tahap gaban! hehe.
maklumla, suke dok kat centre of attention. lalala~

aku ade 1 isu.
aku gtaw da madam yg aku xley ckp KL ni.
alhamdulillah. die bg aku speaks in english.
jocker, merangkak partner aku (mmg dak KL jati) akn ckp bm.
ade la versatiliti di situ.
pape pown, preparation ckit je.
byk lg nk kne discuss ngn madam n jocker.

Dress!
aku xpkai la dress. nnt bleh pnyepak free lak ngn ayah aku. huhu.
mini kurong or jubah je la.
sempoi² nnt xcun plak kan sbb jocker tu mmg dressing kaw². adoiyai.
mask blom bli lg neh. aku xminat la event cmni tp bile dpt jd MC, agak excited nk pegi!
cant wait!

No comments:

Post a Comment