Thursday, April 14, 2011

.Masquerade Night.

Pengalaman yang paling best jadi pengacara mlm tu..
Jocker jadik co-host aku. ngeh2.








Aktiviti yang best mlm tu,



- Nyanyian duet Bella ngan Dahlila -
(Power vokal dua org neh!)

- Laju je Hartila naek pentas amek adiah-
hiks ^^


- King and Queen of Masquerade Night -



- Duet lagi Azuanti ngan dot dot dot, (lupe la nme dak junior neh) -


- Nyanyian lagih! berkumpulan, lagu Gemilang ase nye -


- Cultured performance -


- Fashion Show -


- Student award (Dean list and top student) -



Nak tahu nape 4 orang ni dipanggil nek ke pentas?
Sbb aku ngan Jocker kenekan diorg.
Jadi Pemberita bertopeng 4. hehe



(Jangan tengok jari tengah yang aku TERsalah angkat tu!!!)




1st, aku tawarkan produk ni sape yg nak aku mtk diorg naik ke pentas..
and thennn..







kalo nak adiah ni, promote dlu produk tu kat sume org.. wakakaka..
sonok kenekan membe aku neh!




Kenangan................

Ini aku pown xtaw mase ane Naimi snap. hahaha.




- DHC 0804 -


Sempat la posing sakan atas Red Carpet ni. hihi.
(Lighting je lebey ni) lalala~





*sorry ye Cik Nasihah sbb da kenekan ko mlm tu. hehe. we had fun right!*

2 comments: