Friday, April 1, 2011

dalam kenangan.

aku rindu gilo la ko enset aku.
maso balik kelas aritu, beg aku terjatuh, aku xsedar.
enset plok ado dale tu. :(
balik rumoh nok bukok paga baru prase beg xdok kat tempat letok kaki.
ya Allah, Engkau menguji hambaMu ini dgn dugaan yg kecil tp cukup untuk membuat aku berasa azabnya. :(

loni, en.nestum bg aku paka enset dio.
sleso la ckit nok msg.

idup ni meme pnuh nga ujian dih?
xckup nga ilang enset, slipa NIKE huk g bli nga en.nestum pom iley.
iley plop kat sejid ms ari jumaat aritu.
meme terbaik la dih?
niat aku molek, ikhlas nk g dgr ore cramoh, tp buleh pekdoh plop. aih...

tp biala, xdok rezeki kea dih?
ork nga gitu jah la.
ibu wi doh pitih bli huk baru.
tp cari2, saiz plok xdok. =.="

rindu molek la nga si hijau (slipa) nga si chiro (w705). T_T

azam loni, nk bli nokia C6 plop!
slipa nk cari huk adidas..
semoga Allah swt murahkan rezeki aku. hehe

No comments:

Post a Comment