Thursday, February 18, 2010

18th of February 2010


Turun pagi td aku kuar ngan Along. Kitorg pegi kedai laptop untuk format laptop die. Then pegi maxis centre, ske plak aku tengok mamat kat kaunter tu ngah cakap ngan awek die, ngan badan melentok kat meja, tersnyum aku tgk. Then off to azam photo, checking out mamat hensem kat situ, pergh! cair jap. Perot tetibe lapo, heret Along pegi mkn kat food court kbmall. Makan nasik air. Sepanjang kua, aku hantar MMS kat Man tiap kali aku duk kdai maner2.

Balik uma, tido jap then kuar ngan Reza. Kitorg jalan2 kat kbmol, temankan die pegi shopping. Aku menurut langkah die yg laju. hehehe. Aku ske tengok die. Air mke die bersih je, sedap dipandang. Pastu kitorg pegi mcD wakaf che yeh, cam bese, aku order Prosperity, Reza laks mc Chicken. Meme Amerika straight la.. hahaha.. Balik je jumpe Amy ngan Eyo, Reza xsempat jumpe diowg sbb xrancang nk jumpe.. hik2.. I miss him already..

Man msg bgtahu sal gambar yg die da cucikan tuk aku. Ciap laminate lagi ha. Xsabar nk tengok. huhuhu.. Rindu arh si Man neh sbb selalu lepaks ngan die ngan Ros. Nak plak kitorg makin rapat.. Aduii, ase cam nak pegi je Johor tu.. hahahah..

Malam neh trus je on9 smpai tengah malam. Esok Amy da nak blah, i'm gonna miss her a lot.. =(

No comments:

Post a Comment